محمد نصیری
بنیانگذار انجمن تخصصی فناوری اطلاعات ایران ، هکر کلاه خاکستری ، کارشناس امنیت اطلاعات و ارتباطات

Bitvise SSH Server چیست؟ آشنایی با ابزار انتقال امن فایل در Shell

Bitvise یک نرم افزار کلاینت – سروری است که برای ایجاد کردن SSH Tunneling مورد استفاده قرار می گیرد. این نرم افزار به شما اجازه Remote Login کاملا امن حتی به سیستم عامل های ویندوز سرور و کلاینت را نیز می دهد. با استفاده از Bitvise SSH Server شما می توانید ویندوز سرور خود را از راه دور مدیریت کنید. یکی از مهمترین قابلیت های Bitvise این است که قابلیت رمزنگاری داده ها در حین انتقال را نیز می تواند انجام بدهد و از شنود شدن اطلاعات در میانه راه جلوگیری کند.

دوره های شبکه، برنامه نویسی، مجازی سازی، امنیت، نفوذ و ... با برترین های ایران
آموزش راه اندازی SSH Tunnel

Bitvise در سمت کلاینت یک رابط کاربری گرافیکی به همراه امکاناتی از قبیل خط فرمان دارد که از SFTP و FTP به SFTP و انواع قابلیت های Tunneling پشتیبانی می کند و در عین حال قابلیت Port Forwarding را نیز برای شما فراهم می کند.از مهمترین قابلیت های این ابزار SSH Tunneling می توان به رابط کاربری ساده ، تعداد Connection های نامحدود ، استفاده از کاربران و گروه های ویندوز ، تعریف محدودیت های Quota ، تعریف سرعت ، فایل سیستم مجازی ، FIPS و HIPPa ، قابلیت Single Sign On و اکانت های مجازی و .. اشاره کرد.


محمد نصیری
محمد نصیری

بنیانگذار انجمن تخصصی فناوری اطلاعات ایران ، هکر کلاه خاکستری ، کارشناس امنیت اطلاعات و ارتباطات

محمد نصیری هستم ، هکر قانونمند و کارشناس امنیت سایبری ، سابقه همکاری با بیش از 50 سازمان دولتی ، خصوصی ، نظامی و انتظامی در قالب مشاور ، مدرس و مدیر پروژه ، مدرس دوره های تخصص شبکه ، امنیت ، هک و نفوذ ، در حال حاضر در ایران دیگه رسما فعالیتی غیر از مشاوره انجام نمیدم و مقیم کشور ترکیه هستم ، عاشق آموزش و تدریس هستم و به همین دلیل دوره های آموزشی که ضبط می کنم در دنیا بی نظیر هستند.

نظرات